Laury dla najlepszych

Poniedziałek, 28 lutego 2011 (06:00)

Jeśli chcesz wiedzieć, który produkt jest najlepszy, zapytaj konsumentów. To najlepsi specjaliści. Bezbłędnie ocenią jakość, bo codziennie testują dziesiątki produktów znalezionych na sklepowych półkach.

fot. Andrzej Stawiński /REPORTER

Sięgają po nie ponownie, jeśli spełniają oczekiwania, a cena jest adekwatna do jakości. Wybierają alternatywę, jeśli choć raz się zawiodą. Przy okazji dzielą się tą informacją z rzeszą znajomych, a zła opinia roznosi się pocztą pantoflową, pozbawiając zły towar drugiej szansy. Na podstawie ich opinii można wyłonić te najlepsze .

Właśnie trwa siódma edycja programu "Laur Konsumenta". W telefonicznych i internetowych ankietach głosujący wybierają najlepsze marki - zwycięzców poszczególnych kategorii. Systemem olimpijskim przyznawane są odpowiednio złoto, srebro i brąz. Zdobywcy trofeów cieszą się uznaniem klientów, a pozostali mogą dostrzec lidera i oszacować preferencje klientów.

Godło Konsumenta odzwierciedla realne tendencje rynkowe. Zarówno głosowanie, jak i uczestnictwo w programie, nie wiążą się z żadnymi kosztami. Zwycięzcy poszczególnych kategorii mogą uzyskać odpłatną licencję na prawo do wykorzystania godła promocyjnego, np. na opakowaniu.

Ideą programu jest stworzenie rankingu, w którym producenci i usługodawcy - nieraz niszowych produktów - zaistnieją na szerszym forum.

Program ma ogólnopolski zasięg, a dla każdej kategorii zbierane są opinie minimum 800 osób.

INTERIA.PL

Podziel się

Piszesz jako Gość