Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu 2015 4. spadła o 11 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2015 roku 185 962 sztuki i było o 11 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2015 r. było niższe o 5,6 proc. w stosunku do grudnia 2014 r.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 67 681 egzemplarzy, co oznacza spadek o 6,1 proc. rdr oraz wzrost o 22,6 proc. mdm.

W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 324 940 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,7 proc. oraz wzrost o 3,3 proc. mdm.

W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 3,9 proc. do 158 345 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrost wyniósł 7,7 proc.

Reklama

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 58 370 sztuk, co oznacza wzrost rok do roku o 1,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła nieznacznie o 0,4 proc.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w styczniu 2015 r.

sty-15 sty-14 gru-14 zmiana rdr zmiana mdm
Dziennik Gazeta Prawna 67681 72101 55189 -6,13 proc. 22,63 proc.
Fakt Gazeta Codzienna 324940 352068 314513 -7,71 proc. 3,32 proc.
Gazeta Wyborcza 185962 208968 197084 -11,01 proc. -5,64 proc.
Rzeczpospolita 58370 57576 58585 1,38 proc. -0,37 proc.
Super Express 158345 164776 146998 -3,90 proc. 7,72 proc.

Pobierz za darmo program PIT 2014

PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | Razem | Gazeta Wyborcza | płatne | sprzedaż | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »