Nowy prezes zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica SA

Zmiany w zarządzie Firmy Oponiarskiej Dębica SA. Decyzją rady nadzorczej Leszek Szafran - pełniący dotychczas funkcję członka zarządu i dyrektora ds. sprzedaży - został powołany na stanowisko prezesa zarządu. Do składu zarządu dołączył Paweł Miłoszewski, dyrektor ds. personalnych dla Europy Centralnej-Północ i Fabryk w Europie Centralnej.

Zmiany w zarządzie Firmy Oponiarskiej Dębica SA. Decyzją rady nadzorczej Leszek Szafran - pełniący dotychczas funkcję członka zarządu i dyrektora ds. sprzedaży - został powołany na stanowisko prezesa zarządu. Do składu zarządu dołączył Paweł Miłoszewski, dyrektor ds. personalnych dla Europy Centralnej-Północ i Fabryk w Europie Centralnej.

- Bardzo cieszy mnie zaufanie rady nadzorczej i powierzenie mi tego odpowiedzialnego zadania. Znając wyjątkowych ludzi - pracowników, którzy tworzą tę firmę - wierzę w jej duży potencjał do dalszego rozwijania działalności w zakresie produkcji i sprzedaży świetnych opon marek znanych i cenionych na całym świecie - powiedział Leszek Szafran, nowy prezes Firmy Oponiarskiej Dębica SA.

- W imieniu rady nadzorczej gratuluję Leszkowi Szafranowi nowej roli. Jego ogromne doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku, wyśmienita znajomość branży oponiarskiej oraz zdolności przywódcze sprawiają, że będzie świetnym liderem całego zespołu Firmy Oponiarskiej Dębica SA. Jednocześnie dziękuję Stanisławowi Cieszkowskiemu za jego wkład w rozwój spółki w ostatnich latach i przeprowadzone inwestycje zwiększające konkurencyjność firmy na dynamicznym rynku oponiarskim - dodał Jacek Pryczek, prezes rady nadzorczej Firmy Oponiarskiej Dębica SA.

Reklama

Leszek Szafran jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Programu Senior Leader Development w Szkole Zarządzania na Uniwersytecie Erazma w Rotterdamie. Związany z firmą od ponad 22 lat, gdzie swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywał na licznych kierowniczych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu zarówno na rynku polskim, jak i w międzynarodowych strukturach Grupy Goodyear, pełniąc m.in. rolę dyrektora generalnego w Południowej Afryce, dyrektora ds. sprzedaży i marketingu regionu EEMEA, dyrektora ds. sprzedaży opon osobowych i dostawczych na rynkach wschodzących oraz dyrektora ds. bieżnikowania opon ciężarowych w regionie EMEA. Od września 2015 r. zajmuje także stanowisko dyrektora generalnego ds. sprzedaży na Polskę i Ukrainę w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Paweł Miłoszewski, absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej, MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych z Mediacji na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku i przez następne lata rozwijał swoje kompetencje w obszarze HR, pełniąc liczne kierownicze i regionalne stanowiska w Procter & Gamble, Avon Operations, AmRest, Faurecia, Whirpool czy Bakalland. Z Firmą Oponiarską Dębica związany od 2015, początkowo na stanowisku dyrektora ds. personalnych fabryk Europy Centralnej, a od maja 2017 roku w obecnej roli dyrektora ds. personalnych dla Europy Centralnej-Północ i Fabryk w Europie Centralnej.

Firma Oponiarska Dębica SA to wiodący na polskim rynku producent opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Od 1995 roku inwestorem strategicznym w spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company, który poprzez Goodyear SA z siedzibą w Luksemburgu posiada ok. 81,4 proc. kapitału zakładowego spółki. Firma Oponiarska Dębica SA jest największym w Europie i jednym z największych na świecie zakładów koncernu Goodyear. Spółka produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »