Nowy serwis dla kibiców

W połowie listopada zadebiutował nowy serwis sportowy tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii. Eurosport.interia.pl to obecnie jeden z największych portali o tematyce sportowej w Polsce.

W połowie listopada zadebiutował nowy serwis sportowy tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii. Eurosport.interia.pl to obecnie jeden z największych portali o tematyce sportowej w Polsce.

Debiutowi serwisu towarzyszyła zmiana strony głównej Interii, zapewniająca łatwiejszy dostęp do materiałów sportowych. Właśnie została uruchomiona także sprzedaż reklam w serwisie.

Strona eurosport.interia.pl stworzona została z myślą o polskich kibicach - czytelnikach portalu Interia oraz widzach Eurosportu, najpopularniejszego kanału sportowego w Polsce.

Serwis tworzony jest przez połączone redakcje obu partnerów i zawiera artykuły, analizy, wywiady oraz relacje na żywo. Filarem portalu są treści wideo pochodzące z anteny oraz produkowane lokalnie lub centralnie przez Eurosport. Kibice znajdą wśród nich skróty z najważniejszych wydarzeń transmitowanych przez Eurosport, rozmowy z ekspertami i sportowcami, materiały redakcyjne, a także kontent tworzony wokół igrzysk olimpijskich. Portal będzie stale rozwijany, aby stać się miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich fanów sportu w Polsce.

Reklama

- Siła kontentu sportowego jest niezwykła. Jest to widoczne szczególnie w przypadku treści wideo, które docierają codziennie do milionów widzów za pośrednictwem różnych ekranów. Eurosport to marka doceniana przez kibiców za najwyższą jakość i profesjonalizm, dlatego jestem przekonana, że nasze materiały digital będą stanowić wyjątkową wartość dla reklamodawców - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce, do którego należy Eurosport.

Od dzisiaj marketerzy mają możliwość zakupu reklam i sponsoringu serwisu.

Sprzedaż reklam wideo będzie prowadzona przez Polsat Media. Po stronie Interii pozostaje sprzedaż display, sponsoringów i content marketingu. Wprowadzona do cennika została m.in. poszerzona wersja sponsoringu serwisu sportowego z modułem pozwalającym na branding sekcji na stronie głównej portalu Interia. Zespoły Discovery Media Brand Partnership oraz Interia pracują nad rozwojem niestandardowych i unikatowych sprzedażowych ofert crossmediowych.

- Cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom możliwość reklamy wideo przy najważniejszych wydarzeniach sportowych, którymi dysponuje Eurosport. Jestem przekonany, że serwis Eurosport.interia.pl będzie istotnym elementem kampanii zasięgowych realizowanych w Ipli, a także uzupełnieniem kampanii telewizyjnych realizowanych w kanałach Eurosport i Polsat Sport. Sprzedaż reklam video w nowopowstałym serwisie jest naturalnym rozszerzeniem naszej wieloletniej współpracy z kanałami Eurosport. - dodał Stanisław Janowski, Managing Director Polsat Media.

- W serwisie Eurosport.interia.pl oferujemy oczywiście kampanie displayowe, zarówno w modelu sprzedaży tradycyjnej, jak i programatycznej. To nie wyczerpuje naszej oferty, bo umożliwiamy również sponsoring całych sekcji oraz rozbudowane akcje content-marketingowe, wykorzystujące unikalne kompetencje połączonych redakcji sportowych Grupy Interia i Eurosport.

Docelowo chcielibyśmy zaproponować rynkowi szersze akcje crossmediowe, dedykowane poszczególnym dyscyplinom lub konkretnym wydarzeniom sportowym. Cieszy nas również udział Polsat Media w tym projekcie. Razem tworzymy unikatowy w skali kraju mariaż oferty internetowej, w której każda ze stron to najlepsi fachowcy w swoich dziedzinach - powiedział Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego w Grupie Interia.

Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, a przygotowaniem do tej imprezy zawody Pucharu Świata m.in. w skokach narciarskich, biathlonie, biegach narciarskich, czy narciarstwie alpejskim. Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

*Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. W tym roku Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zaspokaja ciekawość i angażuje konsumentów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Za pośrednictwem telewizji płatnej i platform niekodowanych Discovery dociera do ponad 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. Portfolio nadawcy obejmuje międzynarodowe marki telewizyjne, m.in. Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science i Turbo/Velocity, jak również amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, a także Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, transmitującą wydarzenia atrakcyjne dla lokalnego odbiorcy. Discovery dociera do swoich widzów za pośrednictwem wielu ekranów, z wykorzystaniem materiałów stworzonych z myślą o kanałach cyfrowych (Discovery VR), rozwiązań OTT (Eurosport Player, Dplay) oraz TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery K!ds Play). W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 20 kanałów dociera do 552 milionów widzów ogółem w 112 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków. Więcej informacji na stronie www.discoverycommunications.com.

O Grupie Eurosport

Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Relacjonując igrzyska olimpijskie w Europie, Eurosport zapewni zupełnie nowy wymiar wrażeń z igrzysk jeszcze większej grupie kibiców na niespotykaną dotąd skalę. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługa Eurosport Player zapewnia dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Eurosport Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com.

Grupa Interia - część międzynarodowego holdingu medialnego Bauer Media Group - jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Należący do spółki portal internetowy www.interia.pl udostępnia indywidualnym użytkownikom internetu bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. Spółka oferuje również szeroki wachlarz technologii dla biznesu, które powstają na bazie najnowocześniejszych rozwiązań i dogłębnej wiedzy na temat rynku internetowego w Polsce. Według Badania Gemius/PBI w październiku br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,9 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,1 mln użytkowników i 742,8 mln odsłon.

Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 64 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Łączny udział w oglądalności obsługiwanych stacji w 2017 roku wyniósł niemal 32% w grupie celowej A16-49. W skład oferty Polsat Media wchodzą zarówno kanały należące do Grupy Polsat jak i kanały zewnętrzne. Są to: Polsat, Polsat 2, Super Polsat, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Romans, Polsat Doku, Polsat News, Polsat News 2, Polsat Music, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Czwórka, Szóstka, Superstacja, ATM Rozrywka, BBC Earth, BBC Brit, BBC Lifestyle, CBeebies, AMC, CBS Reality, CBS Europa, CBS Action, Extreme Sports Channel, Polsat JimJam, CI Polsat, History, H2, Lifetime, Universal Channel, 13 Ulica, Scifi, E! Entertainment, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Zoom TV, 4fun TV, 4fun Dance, 4fun Gold Hits, Cartoon Network, Boomerang, TNT, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat History, Eurosport 1, Eurosport 2, Metro, Tele 5, Polonia 1, Water Planet, Novela TV, TV Republika, Stopklatka TV, Stars TV, Golf Channel, Da Vinci Learning, Food Network, Wellbeing Network. Polsat Media to również oferta reklamowa największej telewizji internetowej IPLA, ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm, platformy influencerów Polsat Media AdTube oraz nośniki DOOH Polsat Media AdScreen.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »