Tesco rzuca rękawicę Lidlowi i Aldiemu. Uruchomi sieć sklepów dyskontowych

Poniedziałek, 12 lutego (13:20)

Grupa Tesco, największy detaliczny sprzedawca w Wielkiej Brytanii, planuje rozwinąć na rodzimym rynku sieć sklepów z ofertą o obniżonej cenie, aby przeciwstawić się silnemu wzrostowi swoich rywali - sieciom Lidl i Aldi - informuje Reuters, za "Sunday Times".

Tesco rzuca rękawicę Lidlowi i Aldiemu /AFP

Jak podaje gazeta, "Tesco ma rozwinąć oddzielną markę, która byłaby dopasowana do niemieckich konkurentów, oferując produkty po cenie niższej niż w jego głównych sklepach". Tesco nie skomentowało na razie tych informacji.

Dane z grupy badawczej Kantar Worldpanel z ubiegłego tygodnia pokazały, że sprzedaż w Tesco wzrosła o 2,6 procent w ciągu ostatnich 12 tygodni, ale wszystkie cztery największe sieci w Wielkiej Brytanii straciły udział w rynku na korzyść Aldi i Lidla. (...)

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Pobierz: program PIT 2017

dlahandlu.pl

Podziel się

~Marchewka -

Powiem szczerze: w mojej miejscowości jest Tesco i Lidl. Zdecydowanie wole Tesco , zawsze świeże rzeczy , w sklepie czysto. Natomiast w Lidlu wszystko na granicy daty trzeba patrzeć i oglądać , a niektóre kurczaki w lodowce takie stare, ze już prawie Same z niej j wychodzą

Piszesz jako Gość