Co drugi manager skutecznie poprowadzi firmę do sukcesu

Co drugi manager skutecznie poprowadzi firmę do sukcesu, jeśli otrzyma odpowiednie narzędzia. O tym jak rozwijać biznes w świecie nowych technologii dowiemy się podczas 12. edycji infoShare, 22-23 maja w Gdańsku. Na siedmiu scenach konferencji kluczowi spikerzy z całego świata opowiedzą m.in. o innowacjach w biznesie, technologii blockchain, automatyzacji procesów sprzedaży i content marketingu.

Organizatorzy zdradzają szczegóły największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Agenda wciąż zapełnia się nazwiskami ekspertów. Co już dziś wiemy o programie?

Jedna z głównych scen - Inspire Stage należeć będzie do praktyków biznesu. Tematyka wystąpień to m.in. aktualne trendy w nowych technologiach, skuteczne sposoby budowania firmy i marki oraz przegląd ciekawych biznesowych case'ów. Na scenie wystąpią:

* Tim Jackson, founder Walking.vc z prelekcją o wsparciu i pomocy, które mogą otrzymać prezesi firm, by skalować biznes i zapewniać mu rynkowy sukces. Jackson opiera swoje wystąpienie na praktyce - doprowadzeniu startupu do debiutu na amerykańskiej giełdzie, inwestycjach w ponad 40 firm oraz zasiadaniu w zarządach blisko 20 spółek.

Reklama

* Pocket Sun, founder SoGal Ventures opowie, w jaki sposób wygrywać jako przedsiębiorca w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości Millenialsów. Wg szacunków, 51 proc. światowej populacji ma dziś mniej niż 30 lat. Ich nowoczesne postawy, niekonwencjonalne doświadczenia i nieprzewidywalne modele wydatków przekształciły nowoczesną gospodarkę. Jak pozostać na szczycie trendów? O tym w drugim dniu konferencji. Fundusz, którego współzałożycielką jest Pocket Sun, od 2015 roku zainwestował w 50 start-upów z Azji i Stanów Zjednoczonych.

* Eric Siu, CEO Single Grain z siedzibą w Dolinie Krzemowej opowie o automatyzacji procesów sprzedaży. Wyjaśni, w jaki sposób budować sprawdzony system generowania leadów tak, by nie kończyło się na zdobyciu potencjalnych klientów, a na domykaniu transakcji. Uczestnicy infoShare dowiedzą się, jak Single Grain w ten sposób pozyskało takich klientów jak Amazon czy Uber.

Marketing automation, social media, e-mail marketing i content marketing to główne tematy, o których usłyszymy na Marketing Stage. Wśród prelegentów znaleźli się m.in.:

* Rahim Blak, co-founder Click Community i Edrone z wystąpieniem na temat marki osobistej. Blak odpowie na pytania: ile warta jest marka osobista, czy warto w nią inwestować oraz w jaki sposób ją wyceniać? Uczestnicy dowiedzą się, jakie narzędzia mogą służyć do mierzenia wpływu marki na rozwój firmy i kariery.

* Pierre Lechelle, SaaS Growth Marketer poprowadzi prelekcje na temat przyszłości marketingu, jaką jest automatyzacja. Będzie to inspirująca rozmowa o tym, w jaki sposób interfejsy API mogą pomóc w personalizowaniu doświadczeń w celu uzyskania nadzwyczajnych rezultatów.

* Wojtek Mazur, Head of Content Marketing & Co-Founder w Elephate w swojej prelekcji odpowie na pytania o właściwe użycie content marketingu i pozyskiwanie linków dla poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania.

Na Marketing Stage wystąpi również Chris Kubby, który znalazł się na szczycie zestawienia "The Top 17 Business Gurus On Snapchat You Should Follow Today" przygotowanego przez Forbesa. Swoją prelekcję da również Brian Fanzo, charyzmatyczny mówca i znawca mediów społecznościowych. InfoShare znalazł się w jego kalendarzu wystąpień obok takich konferencji, jak MWC, SXSW czy Social Media Marketing World.

Rozmowom o najnowszych trendach w biznesie i technologii towarzyszyć będzie szereg wydarzeń dodatkowych i imprez networkingowych. Dostęp do wszystkich eventów podczas tegorocznego infoShare zapewnią odpowiednie wejściówki dostępne na stronie organizatora.

Pobierz za darmo program PIT 2017

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Manager | firmy | sukces
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »