Amazon, Magento, Forrester Research, Eve Sleep, czyli eksperci światowego rynku e-commerce na Enterprise Sessions 2018

Jim Fanning z Amazon, Brian Green z Magento, Qaalfa Dibeehi z Forrester Research oraz kuzyni Kuba Wieczorek i Jaś Bagniewski, autorzy spektakularnego sukcesu marki Eve Sleep - to tylko kilku z prelegentów, którzy wystąpią 25 października podczas tegorocznej konferencji Enterprise Sessions.

Tego dnia Warszawa stanie się centrum światowego e-commerce. Przedsiębiorcy, merchanci i e-commerce managerowie będą dzielić się doświadczeniem łączenia biznesu z technologią. Porozmawiają także o tym, jak budować strategie w oparciu o elektroniczne kanały sprzedaży. To trzecia edycja konferencji organizowanej przez Strix (formalnie Bold Brand Commerce).

Enterprise Sessions to wydarzenie dedykowane największym polskim graczom branży e-commerce. Podczas spotkania będą mogli poznać najlepsze praktyki zastosowania różnych narzędzi technologicznych w e-handlu na całym świecie. Do Polski przyjadą zarządzający sklepami przynoszącymi wielomilionowe dochody w Europie i Stanach Zjednoczonych. Będą inspirować i dzielić się przykładami działań, które pozwalają zwiększyć sprzedaż. Wyróżnikiem konferencji jest to, że jej uczestnikami są tylko praktycy e-commerce, rzeczywiście znający branżę. Dzięki temu spotkanie daje realną możliwość nawiązania relacji biznesowych z osobami, które mają podobne doświadczenia.

Reklama

- Nasza konferencja jest inna niż wszystkie. Nie będziemy zadawać na niej pytań o sens korzystania z różnych platform e-commerce'owych do budowania sklepów online. Skupimy się na tym, jak wykorzystać dostępne na rynku narzędzia technologiczne, żeby zwiększać skalę prowadzonych biznesów - mówi Borys Skraba, prezes Strix - Tłem do rozmów będą wystąpienia prelegentów, którzy opowiedzą o roli zarządzania w dobie transformacji cyfrowej, a także o najnowszych technologiach wspierających sprzedaż. Jak zwykle teorię oprzemy na rzeczywistych przykładach biznesowych. Wszyscy prezentujący to doświadczeni praktycy z udokumentowanymi sukcesami na rynku e-commerce.

W Warszawie spotkają się przedstawiciele wielu branż i krajów. Uczestnicy konferencji mogą spodziewać się przykładów budowania marki i sprzedaży zagranicznej w krótkim czasie, a także wskazówek dotyczących rozwoju handlu elektronicznego na różnych rynkach, między innymi farmaceutycznym czy meblarskim. Nie zabraknie podpowiedzi, jak w systemach e-commerce wykorzystać najnowsze technologie, takie jak wirtualna rzeczywistość, boty, krypotowaluty czy sztuczna inteligencja. To właśnie dzięki tego typu innowacjom można stworzyć wyjątkowe doświadczenie zakupowe, tak ważne dziś w procesie sprzedaży.

- Będzie dużo praktycznej wiedzy i przykładów tego, jak biznesowo wykorzystać możliwości między innymi platformy Magento. Prelegenci będą dostępni dla uczestników nie tylko podczas prezentacji, ale także w czasie sesji networkingowych. Można zadawać pytania, dzielić się doświadczeniami, wątpliwościami, sprawdzać, jakie rozwiązania działają i przynoszą pozytywne efekty na innych rynkach. Myślę, że nie zabraknie też rozmów o zmianach na rynku e-commerce. Na pewno podejmiemy temat przejęcia Magento przez amerykańskiego giganta Adobe. To zagadnienie, który interesuje dziś cały branżowy świat - dodaje Skraba.

W dotychczasowych edycjach Enterprise Sessions wzięli udział między innymi: David Wise (Magento), Kai Schmidhuber (Frankfurt Airport), Jarno Vanhatapio (ZooZoo.com, Nelly.com), Mark Selby (Macfarlane Group PLC), Luis Monserrate (Peppe Jeans Group).

Organizatorem wydarzenia jest firma Strix (formalnie Bold Brand Commerce), oficjalny partner wdrożeniowy Magento na rynku polskim.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »