8,3 miliona nowych pobrań gier T-Bull SA w październiku

Deweloper specjalizujący się w produkcji gier na platformy mobilne publikuje raport za październik, chwaląc się liczbą 8,3 miliona nowych pobrań na wszystkie platformy. Skumulowana liczba to już aż 366,5 miliona. Średnia kwota transakcji w omawianym miesiącu wyniosła 5,58 dolara w przypadku Top Speed, 3,54 dolara - Moto Rider GO.

Deweloper specjalizujący się w produkcji gier na platformy mobilne publikuje raport za październik, chwaląc się liczbą 8,3 miliona nowych pobrań na wszystkie platformy. Skumulowana liczba to już aż 366,5 miliona. Średnia kwota transakcji w omawianym miesiącu wyniosła 5,58 dolara w przypadku Top Speed, 3,54 dolara - Moto Rider GO.

W ubiegłym miesiącu największym zainteresowaniem cieszył się Moto Rider GO, który dzięki ostatniej aktualizacji osiągnął wynik ponad 2 milionów nowych pobrań. Łącznie gra została ściągnięta już 62,7 miliona razy. Na drugim miejscu znalazł się Top Speed - prawie 1,6 miliona w październiku i ponad 35 milionów łącznie. Trzecia pozycja, to z kolei najnowsza produkcja studia - Tank Battle Heroes, która ma na swoim koncie już prawie 2 miliony ściągnięć łącznie z czego aż 917 tysięcy w samym październiku.

- Cieszy nas rosnące zainteresowanie naszymi produkcjami graczy z całego świata. Ciepłe przyjęcie Tank Battle Heroes i specjalne wyróżnienie sklepu Google Play to potwierdzenie, że idziemy w dobrym kierunku, a dywersyfikacja portfolio i inwestowanie w nowe kategorie gier to strzał w dziesiątkę - mówi Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes zarządu T-Bull SA.

Reklama

Po Moto Rider GO najchętniej sięgali użytkownicy z Indii - 27 proc., Brazylii - 14 proc., Meksyku - 4,8 proc., Rosji - 3,9 proc., Turcji - 3,1 proc. i Indonezji - 2,8 proc. Wydatków w grze dokonywali przede wszystkim gracze z USA - 19 proc., Brazylii i Rosji po 7,3 proc., Indii - 6,4 proc., Japonii - 6,1 proc. oraz Francji - 5,6 proc.

W przypadku Top Speed nowi gracze w październiku pochodzili z Brazylii - 14 proc., Rosji - 8,1 proc., Indonezji - 7,2 proc., Meksyku - 6,8 proc., Indii - 5,9 proc. i USA - 4,6 proc. Jeśli chodzi z kolei o użytkowników dokonujących zakupów w grze to niezaprzeczalną pozycję lidera utrzymują Stany Zjednoczone - aż 40 proc. wszystkich transakcji, Rosja - 7,5 proc., Niemcy - 4,6 proc., Francja - 3,7 proc., Polska i Indonezja po 3,6 proc.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: top
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »