MZN Property podsumowuje dziewięć miesięcy 2018 r.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl oraz sieci dystrybucji kredytów hipotecznych i gotówkowych Lendi, wypracowała w trzech pierwszych kwartałach 2018 r. przychody na poziomie 19,7 mln zł, co stanowi 27 proc. wzrost rdr. Zysk netto wzrósł rdr. o 72 proc., osiągając wartość 2,2 mln zł. Kluczowym wydarzeniem w III kwartale był soft lunch i otwarte testy internetowej platformy dystrybucji kredytów hipotecznych - Eksperta Kredytowego Online.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl oraz sieci dystrybucji kredytów hipotecznych i gotówkowych Lendi, wypracowała w trzech pierwszych kwartałach 2018 r. przychody na poziomie 19,7 mln zł, co stanowi 27 proc. wzrost rdr. Zysk netto wzrósł rdr. o 72 proc., osiągając wartość 2,2 mln zł. Kluczowym wydarzeniem w III kwartale był soft lunch i otwarte testy internetowej platformy dystrybucji kredytów hipotecznych - Eksperta Kredytowego Online.

Przychody wzrosły o 27 proc.

Dobre wyniki Grupy to efekt konsekwentnego wzrostu obu segmentów działalności. Przychody segmentu nieruchomościowego w okresie styczeń-wrzesień wzrosły o 14 proc. rdr., a wynik netto był prawie dwukrotnie wyższy niż rok wcześniej. W tym czasie segment finansowy wypracował o 70 proc. wyższe przychody.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników wypracowanych w trzech pierwszych kwartałach 2018 r. i szybkiego wzrostu skali działalności. To efekt skutecznych działań w zakresie wzmocnienia marki Morizon.pl, optymalizacji oferty dla klientów profesjonalnych oraz rozwoju zintegrowanych usług finansowych. - komentuje Jarosław Święcicki, prezes MZN Property.

Reklama

Kluczowym wydarzeniem dla Grupy w III kwartale było uruchomienie otwartych testów internetowej platformy dystrybucji kredytów hipotecznych - eksperta kredytowego online. Premiera narzędzia, które istotnie skraca i upraszcza cały proces pozyskiwania kredytu, miała miejsce 25 października.

- Ekspert kredytowy online to kamień milowy w budowie kompletnego ekosystemu usług nieruchomościowo-finansowych.

To również przełomowe wydarzenie na rynku finansowym, gdyż po raz pierwszy tak duża część procesu uzyskania kredytu hipotecznego może być przeprowadzona online. Już teraz dostrzegamy spore zainteresowanie ze strony klientów indywidualnych, a dopiero planujemy rozpoczęcie szerokich działań promocyjnych. W przyszłości zamierzamy rozszerzyć eksperta online o kredyty gotówkowe i firmowe. - dodaje Jarosław Święcicki.

Grupa MZN Property w minionym kwartale rozpoczęła także szeroko zakrojoną kampanię wzmacniającą wizerunek serwisu Morizon.pl. Promocja obejmowała kluczowe serwisy social media oraz portale horyzontalne (WP, Gazeta, Interia, Onet).

MZN Property wytrwale realizuje koncepcję stworzenia technologicznej platformy OneStopShop na rynku nieruchomości i finansów, która będzie oferować wsparcie we wszystkich etapach poszukiwania, zawierania i finansowania transakcji nieruchomościowych. Oferując przy tym dostęp do szerokiej gamy produktów finansowych - kredyty hipoteczne, firmowe i gotówkowe.

MZN Property jest właścicielem budowanej wokół serwisu Morizon.pl platformy nieruchomościowo-finansowej OneStopShop, która ułatwia użytkownikom proces transakcji na rynku nieruchomości. Platforma udostępnia funkcjonalności w zakresie sprzedaży oraz wyszukiwania i finansowania nieruchomości. Grupa dostarcza kompleksowe usługi i narzędzia dla pośredników finansowych, biur nieruchomości i deweloperów oraz dysponuje własną siecią profesjonalnych ekspertów kredytowych. MZN Property jest największym niezależnym wydawcą serwisów nieruchomości w Polsce. Najważniejszym i największym serwisem nieruchomościowym Grupy jest Morizon.pl.

W kwietniu 2016 r. do Grupy dołączył FinPack - firma, która zmieniła rynek pośrednictwa finansowego w Polsce, wprowadzając nowatorskie rozwiązania dla doradców finansowych, agencji nieruchomości i klientów indywidualnych, znacznie ułatwiające i skracające procedurę wybrania i uzyskania kredytu hipotecznego.

W 2017 r. Grupa rozpoczęła realizację projektu Lendi - platformy dystrybucji kredytów gotówkowych oraz franczyzowej sieci stacjonarnych ekspertów kredytowych. Kluczowym atutem projektu jest autorskie oprogramowanie dostępne zarówno dla ekspertów kredytowych, jak i użytkowników indywidualnych oferujące szybki dobór rzeczywistej oferty kredytowej, automatyczne wypełnianie wniosków oraz weryfikację decyzji kredytowej w czasie rzeczywistym.

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »