Nowy kanał tematyczny ITI - TVN Style

Poniedziałek, 2 sierpnia 2004 (10:53) Aktualizacja: Poniedziałek, 2 sierpnia 2004 (11:39)

Niniejszym International Trading and Investments Holdings SA ("ITI Holdings SA", "Spółka", Grupa ITI) informuje, że w dniu 1 sierpnia 2004 roku Grupa ITI uruchomiła TVN Style, kanał tematyczny skierowany do kobiet, poświęcony temu co dla nich ważne: urodzie, stylom życia, modzie, zdrowiu, gotowaniu. TVN Style to telewizja dla kobiet aktywnych i nowoczesnych, mieszkanek dużych miast, ze szczególnym uwzględnieniem pań w grupie 16-45 lat. Program będzie dostępny poprzez sieci kablowe i platformy cyfrowe.

Flagowym magazynem kanału TVN Style jest "Miasto kobiet" - codzienny 2-godzinny magazyn nowoczesnych Polek. W Paryżu, specjalnie dla TVN Style, realizowany jest magazyn ciekawostek i nowości z dziedziny mody i urody "Paris, Paris...". Produkcje własne kanału uzupełnią najlepsze zagraniczne programy o zdrowiu i zdrowym odżywianiu, a także wiele ciekawostek z życia światowych gwiazd.

TVN Style jest medium, które ułatwi reklamodawcom dotarcie do dobrze sprecyzowanej grupy widzów. Strategia sprzedaży reklam, w tym nowym kanale tematycznym Grupy ITI, będzie opierała się na sprzedaży pakietów spotów reklamowych. Możliwy będzie również zakup określonego pasma lub obecność reklamodawcy przy premierach programów.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjeła w dniu 9 czerwca 2004 r. uchwałę o przyznaniu spółce TVN sp. z o.o. ("TVN"), należącej do Grupy ITI, koncesji na nadawanie programu TVN Style. Koncesja ta zostanie udzielona po uzgodnieniu warunków technicznych. Produkcja programów TVN Style oraz sprzedaż reklam dla tego kanału tematycznego realizowana będzie przez spółkę TVN 24 sp. z o.o.

Emitent

Podziel się

Twój komentarz może być pierwszy

Gość

Piszesz jako Gość