Huawei wprowadził usługi serwisowe door-to-door w Polsce

Wtorek, 12 lipca 2016 (08:13)

Huawei wprowadził na polskim rynku usługi serwisowe door-to-door dla smartfonów P, Mate, Honor 6 i 7, a także ShotX i GX 8.

Gwarancja door-to-door jest jednym z typów udogodnień wprowadzanych przez producentów smartfonów na rozwiniętych rynkach teleinformatycznych; w Europie Środkowej jest nieczęsto spotykana. Przyspiesza czas naprawy i z punktu widzenia konsumenta znacznie ją ułatwia. Obejmuje wsparcie techniczne nie tylko w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Po zgłoszeniu usterki przez jeden z tych kanałów dotarcia Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

MW

INTERIA.PL

Podziel się