Wasze komentarze (26)

Dodaj komentarz

~izka -

Co to za bzdury,nie masz to jak zakupy na żywo,sama radość i przyjemność, a poza tym widzą gały co biorą.

~bill -

jak można kupić 20 dkg szynki przez internet ??????? Ja stojąc przed ladą zastanawiam sie , którą wezmą , która jest bez tłuszczyku i żyłek , a przez internet przyjedzie coś co udaje szynke !!

~grimm -

To są marzenia producentów, chcą kumulować zyski. Już nie wystarcza obniżanie jakości , fałszowanie składu, trzeba oszczędzić/zarobić na dystrybucji. Koszty kupowania kota w worku i ew. zwrotu ponieść ma klient?? mam nadzieję, że w końcu nastąpi powrót rynku klienta , którego siła nabywcza wymusi to czego chce klient. A może sklepy przyszłości z serwowaną kawą i asystentem sprzedażowym ;). Będziemy "tracić" 2/3 życia na pracę, a 1/3 na wysiadywaniu przed komputerem i telewizorem. Może wczasy zagraniczne też odbędziemy w e-turystyce?

~proste -

podobnie jak kościoły, centra handlowe zamienią się w niedługim czasie w lofty mieszkalne albo magazyny. I tego życzę zarówno im jak i nam. Uwolnimy się od dojarek, które wysysają z nas wszystkie soki.

Gość

Gość -

Przychodzą lemingi do sklepu przymierzać buciki dzieciom a następnie mówią że "to ja jeszcze się zastanowię". Na co ja odpowiadam - bardzo proszę, można u mnie zrobić zdjęcie a nawet spisać model i sprawdzić na internecie ceny. Wtedy robią się im oczy jak 5 zł a ja dalej spokojnie że zapraszam ponownie. Najczęściej jest tak że od razu kupują a ci nieliczni wracają po buty. W czym tkwi sedno sprawy?. Ano w tym że ja od prawie 30 lat kupuję buty od producentów z rabatami i wiem po ile są w internecie. U mnie ciut taniej bo daję rabaty stałym klientom no i nie muszę do ceny doliczać kosztów przesyłki.

Komentowany artykuł

Media społecznościowe wywrócą tradycyjny handel? Zmiany na rynku są nieuniknione