w dziale: Do Admina

Opóźniające się E-maile (4)

Opóźniające się E-maile

Gość
Odpowiedz
Oceń temat:
Gość
Czwartek, 18 lipca 2013 (11:34)

Hej! Mam problem z pocztą interia. E-maile się opóźniają o kilka GODZIN, a czasem to wogule NIE PRZYCHODZĄ! Jest to bardzo denerwujące, np. gdy chce zmienić hasło na jakiejś stronce to na przyjście wiadomości musze czekać kilka godzin, kilka dni a czasem to te wiadomości wogule nie przychodzą. To nie jest problem strony na której zmienić chcę hasło bo tam pisze że e-mail powinien przyjść w ciągu 15. minut. Prosze naprawcie to bo zmienie tą poczte. Moja poczta to kacper00mik@interia.pl

Ankieta

  • Czy jesteś zadowolony z działania poczty Interia.pl?
Nie zaznaczono żadnej odpowiedzi !

Czy jesteś zadowolony z działania poczty Interia.pl?

  • 20%
  • 40%
  • 40%
głosów: 5

Re: Opóźniające się E-maile

Gość
Odpowiedz
Gość
Czwartek, 18 lipca 2013 (12:07)

Drogi Użytkowniku,

W przypadku zauważalnych opóźnień w dostarczaniu wiadomości (lub jakichkolwiek innych problemów) prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@firma.interia.pl lub telefonicznie (12) 646 28 12.

Konieczne będzie przekazanie następujących informacji (podanie pełnego zestawu znacznie skraca czas oczekiwania na odpowiedź/rozwiązanie):
- adres e-mail w naszym systemie
- adres e-mail nadawcy, który został opóźniony
- czy wiadomość ostatecznie dotarła / ile była opóźniona

W miarę możliwości daty i godziny:
- wysłania opóźnionego maila (lub kiedy wykonano czynność, która skutkowała wysłaniem maila)
- otrzymania opóźnionego maila

Pomocne jest również określenie (mniej/więcej) od kiedy problem występuje - zwłaszcza w sytuacji kiedy się powtarza.

Pozdrawiamy,
Zespół Poczty INTERIA.PL

Re: Opóźniające się E-maile

~awer
Odpowiedz
~awer
Wtorek, 24 sierpnia 2021 (18:45)

Mam dokladnie tak samo. Czas zmienic poczte.

Re: Opóźniające się E-maile

notenodpoczty
Odpowiedz
Środa, 22 września 2021 (13:29)

Maile z wielu adresów przychodzą często z ogromnym opóźnienem. Poczty na interii nie da się już używać do wieloskładnikowego logowania ani niczego co wymaga potwierdzenia na mail. Nadaje się to już tylko do zbierania spamu.

Gość Drogi Użytkowniku,[br][br]W przypadku zauważalnych opóźnień w dostarczaniu wiadomości (lub jakichkolwiek innych problemów) prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@firma.interia.pl lub telefonicznie (12) 646 28 12.[br][br]Konieczne będzie przekazanie następujących informacji (podanie pełnego zestawu znacznie skraca czas oczekiwania na odpowiedź/rozwiązanie):[br]- adres e-mail w naszym systemie[br]- adres e-mail nadawcy, który został opóźniony[br]- czy wiadomość ostatecznie dotarła / ile była opóźniona[br][br]W miarę możliwości daty i godziny:[br]- wysłania opóźnionego maila (lub kiedy wykonano czynność, która skutkowała wysłaniem maila)[br]- otrzymania opóźnionego maila[br][br]Pomocne jest również określenie (mniej/więcej) od kiedy problem występuje - zwłaszcza w sytuacji kiedy się powtarza.[br][br]Pozdrawiamy,[br]Zespół Poczty INTERIA.PL